Snapshot 20w17a – Duże poprawki do wersji 1.16

Tradycyjnie, jak co środę Mojang publikuje dla nas Snapshot zapowiadający wersję 1.16. W dzisiejszym zestawieniu.. Poprawki do nadchodzącej Aktualizacji 1.16.

Ulepszone tworzenie światów.

Mojang dodaje dla nas ciekawy bajer przy tworzeniu światów. Mianowicie mowa tu o gamerule. W grze mogliśmy to już ustawiać wcześniej za pomocą komendy, Mojang tym razem postanowił ułatwić zadanie i dodać gamerule przy tworzeniu świata.

Interfejs bloku kowala.

Interfejs bloku kowala przeszedł „małe” zmiany. Został on po prostu poprawiony o nowy, czarny młot, który znajduje się nad miejscem na przedmioty. Mała zmiana, ale ująć trzeba.

Inne zmiany:

  • W bastionach nie znajdziemy już przedmiotów z Netherytu, tylko z diamentów. Zmniejszono szansę na netheryt.
  • Zmniejszono szansę na pojawienie się zniszczonego portalu.
  • Dodano wsparcie dla większej liczby znaków unicode (tak, można teraz komendą pogrubiać oraz kolorować nazwy przedmiotu komendą).
  • Oprócz gamerule można teraz przy tworzeniu świata ustawić poziom trudności.
  • Murki łączą się z płytami naciskowymi oraz banerami.
  • Gdy nie mamy stworzonego światu w trybie jednoosobowym, to po wciśnięciu tryb jednoosobowy przeniesie nas od razu do kreatora świata.
  • Nowa komenda – /attribute, która sprawdza atrybuty danego moba.
  • Dodano możliwość zmiany odległości, w której widzimy moba (50-500%)
  • Poprawiono wiele rzeczy.
Wsparcie dla unicode

Póki co jest to chyba najmniejszy Snapshot do wersji 1.16. Czekamy na następne nowości.